Plan vyuzivani vzdusneho prostoru Ceske republiky |
OD 27. 08. 2016 06:00 DO 28. 08. 2016 06:00 |
Odesilajici stanoviste: AMC Ceska republika |
Datum a cas vydani: 26. 08. 2016 11:40:31 |
A/ Pouzitelne trate CDR 2 : |
N I L |
---|
|
B/ Uzavrene stale ATS trate a CDR 1 : |
N I L |
---|
|
C/ Prostory TSA, TRA a omezene prostory (R) spravovane AMC: |
P.c. | Prostor | Spodni hran. | Horni hran. | Od | Do | Zodp.stanoviste | Dopl.info |
1. | TSA4 | GND | F125 | 07:00 | 16:10 | ACCLKAA | FRN |
2. | TRA70 | F125 | F395 | 08:00 | 10:00 | LKCV | OAT |
3. | TRA70 | F125 | F395 | 12:00 | 15:00 | LKCV | OAT |
|
D/ Zmeny v omezeni vzdusneho prostoru (CAR) : |
N I L |
---|
|
Uvedeni 'NIL' v tomto seznamu znamena, ze omezene a nebezpecne prostory nespravovane AMC (LKR9 a LKD1 az LKD7), jsou aktivni v plnem rozsahu publikace v AIP CR. |
|
E/ Vzdusne prostory s omezenou koordinaci (RCA) : |
N I L |
---|
|
F/ Doplnujici informace (Dalsi omezeni a navigacni vystrahy): |
P.c. | NOTAM | Spodni hran. | Horni hran. | Od | Do | Zodp.stanoviste | Dopl.info |
1. | A0798 | F095 | F155 | 06:00 | 17:54 | KLATOVY2 | PJE |
2. | A0798 | F095 | F155 | 04:09 | 05:59 | KLATOVY2 | PJE |
3. | A0809 | GND | F075 | 10:30 | 12:00 | TROUBKY | PJE |
4. | A0831 | GND | F065 | 12:00 | 15:30 | KAMENICE | PJE |
5. | A0875 | GND | F065 | 13:00 | 16:00 | OSTROV | PJE |
6. | A0879 | GND | F065 | 13:00 | 18:00 | SLOUP | PJE |
7. | B0955 | GND | 1000FT/AGL | 08:00 | 16:00 | LKCR | PJE |
8. | B1012 | GND | F095 | 06:00 | 17:52 | LKJI | PJE |
9. | B1032 | GND | 5000FT/AMSL | 08:00 | 19:00 | LKMK | OAT |
10. | B1044 | GND | 4000FT/AMSL | 09:00 | 12:00 | LKMB | WRN |
11. | B1044 | GND | 4000FT/AMSL | 13:00 | 16:00 | LKMB | WRN |
12. | B1054 | GND | F055 | 10:00 | 14:00 | BUDCEVES | PJE |
13. | B1086 | GND | F065 | 06:00 | 17:30 | LKMK | WRN |
14. | B1108 | GND | F095 | 06:00 | 18:00 | LKSA | PJE |
|
Seznam F obsahuje odkazy jen na ty navigacni vystrahy, ktere byly AMC do doby vydani AUP znamy. Informace uvedene v seznamu F nenahrazuji informace prislusnych publikaci. |
|
|